Αγρίνιο: Νοσηλεύονται μαθητές με συμπτώματα δηλητηρίασης από ναφθαλίνη

 

Εκτός ελέγχου έχει τεθεί το θέμα με τη ρίψη ναφθαλίνης στα σχολεία του Αγρινίου, καθώς μία 13χρονη μαθήτρια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με συμπτώματα δηλητηρίαση.

Η μαθήτρια χρειάστηκε να νοσηλευτεί για ένα 24ωρο στο νοσοκομείο με τους γιατρούς να διαγιγνώσκουν δηλητηρίαση από ναφθαλίνη. Σοβαρούς κινδύνους για την υγεία τους αντιμετωπίζουν όσοι μαθητές, εκπαιδευτικοί ή και εργαζόμενοι στα σχολεία έχουν ανεπάρκεια στο ένζυμο G6PD στους οποίουςη ναφθαλίνη μπορεί να προκαλέσει πολύ σοβαρές επιπλοκές.

Μετά τη 13χρονη μαθήτρια, στο νοσοκομείο διακομίστηκαν άλλοι δύο μαθητές με επίσης συμπτώματα δηλητηρίασης.

Την ίδια στιγμή, ακόμη δεν έχει λάβει την παραμικρή θέση για το θέμα η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Αγρινίου, ενώ με ανακοίνωση η Β’ ΕΛΜΕ εκτός από το γεγονός ότι εστιάζει στην –ομολογουμένως- ανεπαρκή φύλαξη των σχολικών κτηρίων, εμμέσως πλην σαφώς επιρρίπτει ευθύνες στα ΜΜΕ.

Τα περιστατικά πλέον είναι αναρίθμητα και συνεχίζονται με αυξημένη συχνότητα.

Πηγή: sinidisi.gr

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *