Froneri: Επένδυση στην ποιότητα και τις νέες γεύσεις παρά τις ζημιές 9 εκ ευρώ

Η αγορά παγωτού αντιμετωπίζει δυσκολίες άμεσα συνυφασμένες με την οικονομική πραγματικότητα της χώρας. Αυτονόητα, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν το σωστό μείγμα καλών τιμών, καινοτόμων προϊόντων με σωστές πρώτες ύλες. 

Σε μια πραγματικότητα που -όπως και οι επίσημες έρευνες δείχνουν- η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών βαίνει μειούμενη, η αγορά παγωτού, το 2016, κινήθηκε ελαφρώς πτωτικά.

Επέδειξε ωστόσο αξιοσημείωτες αντοχές σε μια σειρά από αρνητικούς παράγοντες, όπως η κατάρρευση ενός μεγάλου και παραδοσιακού retailer, όσο και στην αύξηση του ΦΠΑ, από 13% το 2015 σε 24% το 2016.

Τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια. Αν δει κάνεις προσεκτικά τον Ισολογισμό που δημοσίευσε η εταιρεία παγωτού Froneri βλέπει να καταγράφονται ζημιές της τάξεως των 9 εκατομμυρίων ευρώ για την χρήση του 2016.

Καμπανάκι για την ελληνική αγορά παγωτού, η οποία καλείται να επενδύσει στην ποιότητα και την καινοτομία κόντρα στις πιέσεις που δέχεται κυρίως από την μείωση της κατανάλωσης.

 

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *