Η τύχη τού να γεννηθείς Ινδός

Πολλές φορές εντυπωσιαζόμαστε ακούγοντας για ποσά που εισπράττουν αθλητές για να διαφημίζουν προϊόντα συγκεκριμένων αθλητικών εταιρειών και είναι αλήθεια ότι ποδοσφαιριστές, αλλά και μπασκετμπολίστες -κυρίως του ΝΒΑ- υπογράφουν τεράστια συμβόλαια. Τα 16,5 εκατ. δολάρια για οκτώ χρόνια που έδωσε η Puma στον Βιράτ Κόλι για να διαφημίζει τα προϊόντα της είναι πολλά, αλλά δεν προκαλούν σοκ, αν τα συγκρίνει κανείς με τα δεκάδες εκατομμύρια που παίρνουν άλλοι. Αποτελούν, ωστόσο, είδηση, και μάλιστα εντυπωσιακή, αν προσθέσει κανείς πως μιλάμε για αστέρα του παγκόσμιου κρίκετ!

Ποτέ δεν είχαν δοθεί ποτέ τόσα χρήματα σε αθλητή πρωταγωνιστή στο συγκεκριμένο αγώνισμα. Γιατί δόθηκαν; Γιατί το κρίκετ είναι το αγαπημένο σπορ της αναδυόμενης αγοράς που λέγεται Ινδία. Είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο και στην Αγγλία, αλλά και σε χώρες όπως το Πακιστάν, π.χ., αλλά είναι η Ινδία η χώρα στην οποία αποτελεί το δημοφιλέστερο σπορ στις προτιμήσεις του κόσμου. Αυτό ακριβώς είδε και η Puma και πρόσφερε στον Βιράτ Κόλι, τον καλύτερο παίκτη του κόσμου, αυτό το τεράστιο συμβόλαιο!

Ο εν λόγω αθλητής είναι αρχηγός της εθνικής ομάδας της Ινδίας, που είναι μια από τις υπερδυνάμεις του αθλήματος. Το πλούσιο βιογραφικό του 28χρονου έκανε την Puma να δώσει 16,5 εκατ. δολάρια, προκειμένου να τον χρίσει πρεσβευτή της για οκτώ χρόνια: ο Ινδός άμεσα θα δώσει και το όνομά του σε μια σειρά προϊόντων ειδικά σχεδιασμένη για το κρίκετ. «Χαίρομαι, γιατί είμαι σε μια λίστα με εξαιρετικούς αθλητές, όπως ο Γιουσέιν Μπολτ και ο Τιερί Ανρί, και θυμάμαι πάντα τα προϊόντα της Puma που διαφήμιζε ο Μαραντόνα. Είμαι εντυπωσιασμένος από το πόσο γρήγορα η Puma έγινε τόσο δημοφιλής στην αγορά της Ινδίας», ήταν η πρώτη δήλωση του Κόλι ως πρεσβευτή της εταιρείας. Η δημοτικότητά του φαίνεται και από το γεγονός ότι μεταξύ των υπόλοιπων χορηγών του περιλαμβάνονται κολοσσοί όπως η Pepsi και η Audi.

Από την εφημερίδα "Επένδυση" 

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *