Oι Έλληνες προτιμούν τη ΝIVEA και άλλες 8 κατηγορίες προϊόντων Beiersdorf

H γερμανική πολυεθνική ειδών προσωπικής φροντίδας παίζει με επιτυχία το παιχνίδι των εκπτώσεων και των προσφορών στο ελληνικό λιανεμπόριο διατηρώντας σταθερές τις πωλήσεις της σε  μια πτωτική αγορά.

Η Beiersdorf Hellas διακινεί στην Ελλάδα προϊόντα όπως  Nivea, Hansaplast, Liposan, Duo, Leontos, διατηρώντας την πρωτιά σε 8 διαφορετικές  κατηγορίες (περιποίηση σώματος, ανδρική φροντίδα, κρέμες γενικής χρήσης κ.ά.) από τις συνολικά 15 που διανέμει στην ελληνική αγορά.

Τα προϊόντα La Prairie διακινούνται από τον Σαράντη.

Η Beiersdorf Hellas, τo 2016, πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 43,3 εκατ. Ευρώ οριακά αυξημένες κατά +0,4%. Οι πωλήσεις δεν αφορούν μόνο την ελληνική αγορά αλλά η Ελλάδα απορροφά το 82% του τζίρου και το υπόλοιπο 18% εξάγεται σε Ισραήλ, Κύπρο και Μάλτα.

Ο επικεφαλής της Beiersdorf Hellas κ. Θεόδωρος Πουλόπουλος, αποκάλυψε ότι το 2017 ο μέσος όρος της αγοράς υποχωρεί κατά 3,5%-4%, με βάση της στοιχεία της Nielsen ενώ για την Beiersdorf ο τζίρος κινείται σταθερά.

Το 2016 τα κέρδη προ φόρων ανέρχονταν σε 4,9 εκατ. ευρώ με το περιθώριο κέρδους να διαμορφώνεται σε 11,2%.

“Σε ετήσια βάση, προχωράμε σε σημαντικές εκπτωτικές κινήσεις και προσφορές προκειμένου να ανταποκριθούμε στις εντονότατες πιέσεις του λιανεμπορίου αλλά και στην πραγματικότητα της αγοράς που κινείται με discount” εξήγησε ο κ. Πουλόπουλος.

Η Beiersdorf Hellas απασχολεί σταθερά 89 εργαζόμενους, τα τελευταία χρόνια χωρίς απολύσεις και μείωση προσωπικού ενώ αναδείχθηκε για δύο συνεχόμενα έτη ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα.

 

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *